„Cadoul de Crăciun”, filmul romanesc de OSKAR, la TVR 1, pe 23 decembrie



XXX ani de la Revolutia Romana din decembrie 1989

luni, 27 octombrie 2014

VIRTUAL PROJECT: Compania teatrală VOUĂ

Călătorie itinerantă prin lumea teatrelor româneşti. Un proiect cultural virtual marca suplimentul info-CULTURAL

Compania teatrală VOUĂ
VOUĂ ÎN DECENIUL PATRU

            Fie că s-a numit la început cenaclu, mai apoi grup şi acum companie teatrală, VOUĂ a reprezentat un concept cu o "trăsătură" esenţială: generozitatea! Însuşi titulatura de VOUĂ te duce cu gândul la bucuria de a împărtăşi cu cei dragi frumuseţea clipelor. În cazul de faţă, cei care au activat sub "umbrela" VOUĂ au împărţit senzaţia unică a unor spectacole reuşite cu cei veniţi să le urmărească. Din start deviza manifestărilor noastre a fost "VOUĂ vă dăruim TOTUL!!!". Şi n-am precupeţit niciun efort pentru a fi la înălţimea aşteptărilor "Măriei-sale", spectatorul!
            Am povestit în mai multe prilejuri cum mi-a venit ideea de a numi VOUĂ cenaclul pe care l-am înfiinţat în primăvara anului 1982. Numele l-am ţinut ascuns o lungă perioadă de timp într-un sertăraş al sufletului meu, pentru că niciodată nu m-am putut bucura singur de ceva frumos! Chiar şi o rază de soare am fost fericit s-o împart cu cineva drag... Veţi putea găsi istoria începuturilor precum şi ce-a urmat în primele două decenii de existenţă a trupei în prefaţa cărţii "VOUĂ, acum douăzeci de ani" apărută în 2002 la Editura "Nemira" pe care am postat-o şi aici
Fără teama de a greşi şi fără falsă modestie, suntem SINGURA trupă din LUME care realizează în această perioadă gaguri pe bază de scenarii stabilite până la ultimul detaliu şi NU cu camera ascunsă. Gaguri cu noi puteţi găsi pe YOUTUBE la secţiunea VOUA82. La realizarea acestor gaguri am colaborat, ca de obicei cu directorul de imagine Iulian Stoicescu, sigur unul dintre cei mai buni din ţară în acest domeniu, şi cu echipa de producţie coordonată de Mihaela Alexandru, ambii fiindu-ne prieteni de peste un deceniu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu