„Cadoul de Crăciun”, filmul romanesc de OSKAR, la TVR 1, pe 23 decembrie



XXX ani de la Revolutia Romana din decembrie 1989

sâmbătă, 9 iulie 2022

Concert unic aseară, pe scena Versus, cu Tatiana și Marius Ojog

„Suntem Tatiana și Marius Ojog. Formăm un cuplu atât pe scenă, cât și în viața de zi cu zi. Începutul nostru muzical s -a întâmplat în 2006 când, prin participarea la numeroase festivaluri de folk, am reușit să ne formăm și să înțelegem mai bine ce stil muzical ne-ar defini. Am câștigat numeroase premii, dar considerăm că acestea nu sunt reprezentative…
Am cântat în cadrul multor festivaluri de folk și poezie, am participat la diverse lansări de carte și bineînțeles la renumitul festival de la malul mării, «Folk You» din Vama Veche, unde am avut oportunitatea de a ne face remarcați din 2009. Maturitatea noastră muzicală s -a dobândit în timp. Așa se face că în prezent putem să definim stilul nostru muzical ca fiind smooth jazz. În afara compozițiilor noastre pe care le cântăm cu de mare drag, avem un concept nou, care însumează o selecție de cântece din perioada interbelică și se numește «Rendez-vous interbelic». Aceste cântece vechi sunt făcute intr -un stil propriu și cu amprentă jazzy“, după cum au mărturisit cei doi artiști unei publicații bucureștene, la început de an.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu